از خدمات پارسی پروگرامر میتوان به طراحی قالب و افزونه وردپرس ،ربات تلگرام ، اسکریپت های اختصاصی ، کتاب و پکیج های آموزشی که توسط گروه پارسی پروگرامر طراحی یا ترجمه شده اند اشاره کرد، اگر قصد خرید دارید بایستی به قوانین و مقررات پارسی پروگرامر پایبند باشید.
همه ی خریداران با خرید محصول از پارسی پروگرامر ، همه ی بند های این قوانین رو مورد قبول قرار می دهند:
- خریداران متعهد هستند در استفاده از محصولات این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند چرا که مسئولیت استفاده نادرست از محصولات وبسایت بر عهده مشتری است.
- قبل از خرید از ارسال سوالات متداول در ایمیل یا تلگرام خودداری کنید و در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید.
- در خرید خود دقت کنید ، تمام محصولات دارای پیشنمایش می باشند و خواسته های خود از محصول را همانجا امتحان کنید و بعد از خرید تست نکنید!
- در صورتی که پرداخت شما در درگاه بانک انجام شد ولی به سایت ما باز نگردید فرآیند خرید تکمیل نشده است و مبلغ ظرف 72 ساعت کاری از طرف بانک به حساب شما برگشت داده می شود.
- پس از خرید محصول امکان تغییر آن به محصول دیگر یا لغو خرید و بازگشت وجه وجود ندارد بجز مواردی که محصول ایراد داشته باشد
- در برخی محصولات نیازمند برخی منابع مانند(سرور،دامنه،هاست،یا فعال بودن برخی توابع) هست که در توضیحات محصول ذکر خواهد شد
- نصب بودن لودرهای ionCube در هاست یا سرور خریدار جزء پیشفرض ها میباشد
- با خرید محصول، 6 ماه پشتیبانی و امکان دانلود بهروزرسانیها فعال میشود
- هر محصول دارای 7 روز گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم کارکرد صحیح و عدم اصلاح محصول توسط تیم است
- هر گونه دستکاری در کدها یا محصول توسط خریدار باعث ابطال گارانتی و پشتیبانی خواهد شد.
- انتشار محصولات این وبسایت چه بصورت پولی و چه بصورت رایگان از نظر قانونی جرم و از نظر شرعی حرام است و در صورت مشاهده پارسی پروگرامر مختار است حساب کاربری شخص را مسدود و شخص را مورد پیگرد قانونی قرار دهد.
- برخی محصولات نیازمند نصب پیشفرض هایی هستند(مانند نصب فونت خاصی بر روی سیستم شما برای فایل های لایه باز) لذا سعی می شود در این فایل ها از فونت های رایگان و عمومی استفاده شود لذا پارسی پروگرامر هیچگونه مسئولیتی در قبال نصب بودن فونت بر روی سیستم شما ندارد
- گروه پارسی پروگرامر هیچگونه مسئولیتی در مقابل تهیه نیاز مندیهای محصول ندارد و در صورت تهیه منابع و نیاز مندی های محصول توسط ما هزینه آن بر عهده مشتری می باشد
- لایسنس اکثر محصولات بصورت مادام العمر میباشد و اگر برای محصولی لایسنس دارای تاریخ اتمام باشد حتما در همان قسمت اطلاع رسانی خواهد شد
- پشتیبانی اولیه هر محصول به مدت ۶ ماه پس از خرید و بهصورت رایگان ارائه میشود.
- برای تمدید پشتیبانی پس از پایان ۶ ماه، ۵۰٪ قیمت روز محصول بهعنوان هزینه تمدید ۶ ماهه دریافت خواهد شد.
- پشتیبانی بر اساس زمان ارائه میشود، نه تعداد تیکت، میزان پاسخگویی یا تعداد مشکلات. بنابراین پس از اتمام دوره ۶ ماهه، پشتیبانی سفارش بهطور خودکار غیرفعال خواهد شد.
- خدمات پشتیبانی شامل رفع مشکلات فنی محصول و راهنمایی در نحوه استفاده از آن است. مشکلات ناشی از عدم آشنایی کاربر با اصول استفاده از نرمافزارها یا ابزارهای مرتبط، خارج از محدوده پشتیبانی محسوب میشود.
- پشتیبانی فقط و فقط از طریق سیستم تیکتینگ انجام میگیرد. درخواستهایی که از طریق کامنتهای محصول، شبکههای اجتماعی یا سایر روشها ارسال شوند، قابل پیگیری نیستند.
- زمان پاسخگویی به تیکتها در روزهای کاری بین ۱ تا ۲۴ ساعت کاری است. در صورتی که طی ۲۴ ساعت کاری پاسخی ارائه نشود و کاربر درخواست عودت داشته باشد، فرآیند بازگشت وجه انجام خواهد شد.
- تیکتهایی که در روزهای تعطیل (مانند جمعه یا تعطیلات رسمی) ارسال شوند، در اولین روز کاری بعد پاسخ داده خواهند شد.
- پشتیبانی تلفنی ارائه نمیشود و کلیه مکاتبات صرفاً از طریق تیکت خواهد بود.
- بخش دیدگاهها و فرم «تماس با ما» صرفاً برای سؤالات پیش از خرید است؛ مشکلات و پرسشهای پس از خرید در این بخشها بررسی و پاسخ داده نخواهند شد.
- محصولات دارای لایسنس، فقط برای یک دامنه پشتیبانی میشوند. در صورت نیاز به پشتیبانی دامنههای دیگر، باید لایسنس جدید با قیمت محصول تهیه شود. ثبت دامنه معمولاً بهصورت خودکار توسط اسکریپت، از بخش «خریدهای من» یا هنگام ارسال تیکت انجام میشود.
- نصب مجدد محصول، تغییر سرور، هاست یا دامنه، و همچنین اعمال تغییرات اختصاصی شامل پشتیبانی رایگان نیست و مستلزم پرداخت هزینه جداگانه خواهد بود.
- برای بررسی مشکلات محصول روی سرور یا هاست مشتری، ارائه دسترسی مستقیم به پشتیبانی الزامی است. همچنین سرور باید بدون نیاز به ابزارهای عبور از محدودیتهای اینترنتی قابل دسترسی باشد.
- مشکلات ناشی از کمبود منابع سرور یا نصب افزونهها و اسکریپتهای ناسازگار شامل پشتیبانی نمیشود و رفع آنها بر عهده کاربر است.
- پشتیبانی محصولات روی هاست cPanel سریعتر و با اطمینان بیشتری انجام میشود.
- در محصولاتی که به درخواست مشتری شخصیسازی شدهاند، به دلیل تغییر در کدها، بهروزرسانی خودکار انجام نمیشود. در صورت درخواست آپدیت، نصب نسخه جدید و اعمال مجدد تغییرات با هزینه توافقی صورت خواهد گرفت.
- پیامهای حاوی ادبیات غیررسمی یا نامناسب پاسخ داده نخواهند شد.
- در صورت بیاحترامی به کارشناسان فنی در هر بخش از سایت، دسترسی کاربر بهطور کامل مسدود خواهد شد.
- در محصولاتی که دارای لینک یا نام سایت در فوتر هستند، حذف این اطلاعات توسط کاربر باعث لغو پشتیبانی خواهد شد.
- هرگونه دستکاری یا تغییر غیرمجاز در فایلهای محصول منجر به لغو کامل پشتیبانی خواهد شد.
- با خرید محصول، ۶ ماه پشتیبانی و امکان دانلود بهروزرسانیها فعال میشود. برای تمدید پشتیبانی و دریافت به روز رسانی های بیشتر، هزینهای معادل ۵۰٪ قیمت روز محصول دریافت خواهد شد.
- دانلود فایل های حجیم باید بدون استفاده از نرم افزار های دانلود سریع مانند idm انجام گیرد.
- به دلیل حفظ امنیت فایل ها ، تمامی لینک ها کدگذاری شده اند و امکان ارائه لینک مستقیم به کاربر به ازای هر محصول وجود ندارد.
- تمامی لینک ها و فایل ها قبل از آپلود تست میشوند و به همین دلیل امکان بازگشت وجه به دلیل عدم توانایی کاربر در دانلود و استفاده محصولات وجود ندارد.
- در صورت عدم کارکرد صحیح محصول و عدم اصلاح مشکل محصول توسط پشتیبانی طی 48 ساعت کاری.
- در صورت عدم تطابق محصول ارائه شده با توضیحات در صفحه محصول و عدم رفع مغایرت طی 48 ساعت کاری توسط پشتیبان.
- به علت دانلودی بودن اکثر محصولات برای موارد زیر یا موارد مشابه امکان مرجوع نمودن محصول امکانپذیر نیست
- خرید اشتباه
- خرید تکراری
- عدم نیاز به محصول
- عدم استفاده از محصول
- عدم توجه به توضیحات و امکانات محصول
- عدم توانایی در استفاده از محصول به دلیل ضعف دانش فنی
- ناسازگاری محصول با سایر محصولات به دلیل عدم برقراری شرایط استاندارد
- عدم ارائه امکانات موردنظر کاربر به طوری که این امکانات در توضیحات محصول درج نشده باشد
- عدم توجه به نیازمندیهای لازم جهت نصب و استفاده از محصول که در توضیحات درجشده است
- پایین بودن سرعت محصول به دلیل اینکه به عوامل مختلفی بستگی دارد
- در صورتی که محصول خریداری شده هیچگونه مشکلی نداشته باشد. مانند: فایل psd در صورتی که فایل از لحاظ ویرایش مشکل نداشته باشد(لطفاً توجه کنید فونت شامل محصول نمی شود)
- تبصره 1: عودت وجه با شرایط یاد شده تنها برای افرادی که کمتر از 6 ماه از خرید آنها می گذرد انجام می شود و برای افرادی که پشتیبانی را تمدید کرده اند عودت وجه تنها شامل بازگشت هزینه اضافه است.تبصره 2: تمامی موارد ذکر شده در این ماده تنها تا 6 ماه بعد از خرید کاربر برقرار هستند و بعد از آن کنسل می شود.
- نصب محصول در یک ماهه اول ثبت سفارش ( تا 30 روز از تاریخ خرید ) یک بار بصورت رایگان است.
- دریافت به روز رسانی های محصول نیازمند فعال بودن پشتیبانی شما برای آن سفارش است و پس از اتمام پشتیبانی تنها فایل نسخه های قبلی که تا پایان پشتیبانی آپلود می شوند در دسترس خواهد بود
- تغییر دامنه(مسیر نصب) محصول خریداری شده تنها 2 بار در طول دوره پشتیبانی 6 ماهه قابل انجام خواهد بود
- پس از نصب محصول لایسنس در مسیر نصب محصول قفل می شود و در صورت نیاز به تغییر مسیر نصب لازم است دامین مربوط به لایسنس شما ریست شود
- در صورتی که کاربر محتویات قبلی روی سایت خود داشته باشد و با نصب بسته نصبی اطلاعات قبلی آن ها حذف شود. این مورد شامل نصب رایگان نبوده و از طرف کارشناسان پشتیبانی قابل انجام نیست.
- هزینه نصب آپدیت هر قالب و پلاگین وردپرس و اسکریپت های اختصاصی مجموعه بین 300,000 تا 500,000 تومان بصورت توافقی می باشد.
- به روز رسانی محصولاتی که تغییر داده شده اند در صورت امکان انجام با هزینه توافقی انجام خواهد شد