از خدمات پارسی پروگرامر میتوان به طراحی قالب و افزونه وردپرس ،ربات تلگرام ، اسکریپت های اختصاصی ، کتاب و پکیج های آموزشی که توسط گروه پارسی پروگرامر طراحی یا ترجمه شده اند اشاره کرد، اگر قصد خرید دارید بایستی به قوانین و مقررات پارسی پروگرامر پایبند باشید.
همه ی خریداران با خرید محصول از پارسی پروگرامر ، همه ی بند های این قوانین رو مورد قبول قرار می دهند:
- خریداران متعهد هستند در استفاده از محصولات این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند چرا که مسئولیت استفاده نادرست از محصولات وبسایت بر عهده مشتری است.
- قبل از خرید از ارسال سوالات متداول در ایمیل یا تلگرام خودداری کنید و در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید.
- در خرید خود دقت کنید ، تمام محصولات دارای پیشنمایش می باشند و خواسته های خود از محصول را همانجا امتحان کنید و بعد از خرید تست نکنید!
- در صورتی که پرداخت شما در درگاه بانک انجام شد ولی به سایت ما باز نگردید فرآیند خرید تکمیل نشده است و مبلغ ظرف 72 ساعت کاری از طرف بانک به حساب شما برگشت داده می شود.
- پس از خرید محصول امکان تغییر آن به محصول دیگر یا لغو خرید و بازگشت وجه وجود ندارد بجز مواردی که محصول ایراد داشته باشد
- در برخی محصولات نیازمند برخی منابع مانند(سرور،دامنه،هاست،یا فعال بودن برخی توابع) هست که در توضیحات محصول ذکر خواهد شد
- نصب بودن لودرهای ionCube در هاست یا سرور خریدار جزء پیشفرض ها میباشد
- با خرید محصول، 6 ماه پشتیبانی و امکان دانلود بهروزرسانیها فعال میشود
- هر محصول دارای 7 روز گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم کارکرد صحیح و عدم اصلاح محصول توسط تیم است
- هر گونه دستکاری در کدها یا محصول توسط خریدار باعث ابطال گارانتی و پشتیبانی خواهد شد.
- انتشار محصولات این وبسایت چه بصورت پولی و چه بصورت رایگان از نظر قانونی جرم و از نظر شرعی حرام است و در صورت مشاهده پارسی پروگرامر مختار است حساب کاربری شخص را مسدود و شخص را مورد پیگرد قانونی قرار دهد.
- برخی محصولات نیازمند نصب پیشفرض هایی هستند(مانند نصب فونت خاصی بر روی سیستم شما برای فایل های لایه باز) لذا سعی می شود در این فایل ها از فونت های رایگان و عمومی استفاده شود لذا پارسی پروگرامر هیچگونه مسئولیتی در قبال نصب بودن فونت بر روی سیستم شما ندارد
- گروه پارسی پروگرامر هیچگونه مسئولیتی در مقابل تهیه نیاز مندیهای محصول ندارد و در صورت تهیه منابع و نیاز مندی های محصول توسط ما هزینه آن بر عهده مشتری می باشد
- لایسنس اکثر محصولات بصورت مادام العمر میباشد و اگر برای محصولی لایسنس دارای تاریخ اتمام باشد حتما در همان قسمت اطلاع رسانی خواهد شد
- پشتیبانی اولیه به مدت 6 ماه پس از خرید محصول، به صورت رایگان ارائه میشود.
- برای تمدید پشتیبانی پس از 6 ماه، 50 درصد هزینه روز محصول به عنوان هزینه تمدید 6 ماهه دریافت میشود.
- پشتیبانی شما وابسته به زمان است نه تعداد پشتیبانی یا پاسخ یا رفع مشکل، بنابر این پس از اتمام مهلت 6 ماهه پشتیبانی سفارش شما غیرفعال می گردد.
- پشتیبانی شامل رفع مشکلات فنی محصول و راهنمایی در استفاده از آن است. مشکلات ناشی از عدم تخصص کاربر در استفاده از محصول، خارج از حیطه پشتیبانی محسوب میشود.
- پشتیبانی صرفاً از طریق سیستم تیکتینگ انجام میشود و هر گونه موارد فراتر از آن مانند بخش کامنت های محصول یا شبکه های اجتماعی مورد پیگیری و تایید مجموعه نمیباشد.
- زمان پاسخگویی به تیکت ها در روز های کاری بین 1 تا 24 ساعت کاری است، و در صورت عدم پاسخگویی به کاربر تا 24 ساعت در روز کاری چنانچه کاربر درخواست عودت داشته باشد برای ایشان انجام می شود.
- تیکت ها یا درخواست های پشتیبانی که در روز های تعطیل مانند جمعه یا تعطیلات رسمی ارسال شوند در روز بعد پاسخ داده خواهد شد.
- پشتیبانی تلفنی در هیچ صورتی وجود ندارد.
- بخش دیدگاه ها یا فرم تماس با ما صرفا جهت طرح سوالات قبل از خرید است و سوالات و مشکلات پس از خرید در این بخش ها تایید و پاسخ داده نخواهد شد.
- پشتیبانی محصولات لایسنس دار ویژه یک دامنه است و درصورت نیاز خریدار به پشتیبانی دامنه های دیگر باید لایسنس پشتیبانی برای دامنه جدید که به قیمت محصول میباشد را تهیه کند.این دامنه معمولا بصورت خودکار با استفاده از اسکریپت و یا از قسمت خریدهای من پنل کاربری ثبت می شود و یا در هنگام ارسال تیکت قابل ثبت میباشد
- نصب مجدد محصول، تغییر سرور، هاست یا دامنه، تغییر در محصول و اعمال شخصیسازیهای خاص، مستلزم پرداخت هزینه جداگانه است.
- برای پشتیبانی و بررسی محصولاتی که بر روی سرور یا هاست مشتری نصب می باشند مشتری موظف به ارسال دسترسی مستقیم به سرور،هاست به پشتیبان فنی می باشد و همچنین سرور مذکور باید بدون نیاز به ابزار های گذر از تحر*یم و فی*لتر قابل بارگزاری باشد
- مواردی مانند مانند کمبود منابع هاست یا نصب افزونه های اضافی و مخرب شامل پشتیبانی نبوده و عیب یابی آن برعهده کاربر است.
- پشتیبانی برای محصولاتی که روی هاست cpanel نصب شده باشند نسبت به سایر کنترل پنل ها سریعتر و قطعی تر صورت میگیرد
- برای محصولاتی که به درخواست مشتری شخصی سازی می شوند (به علت اینکه کدها تغییر خواهد کرد و نیاز به اعمال تغییرات در آپدیت جدید خواهد بود)به روز رسانی انجام نمی شود و به درخواست مشتری ، به روز رسانی محصول و اعمال مجدد تغییرات با دریافت هزینه توافقی به ازای نصب هر به روز رسانی و تغییر انجام خواهد شد
- پیام هایی که ادبیات غیر رسمی در آن بکار رفته باشد پاسخ داده نخواهد شد.
- در صورتی که بی احترامی به کارشناسان فنی در قسمت های مختلف سایت صورت گیرد دسترسی کاربر مسدود خواهد شد.
- در صورتی که کابر آدرس سایت را از فوتر قالب ها و اسکریپت های فروشگاه خریداری شده حذف نماید پشتیبانی محصول لغو خواهد شد.
- در صورت دستکاری و تغییر غیرمجاز در محصول پشتیبانی برای آن محصول لغو خواهد شد
- با خرید محصول، ۶ ماه پشتیبانی و امکان دانلود بهروزرسانیها فعال میشود. برای تمدید پشتیبانی و دریافت به روز رسانی های بیشتر، هزینهای معادل ۵۰٪ قیمت روز محصول دریافت خواهد شد.
- دانلود فایل های حجیم باید بدون استفاده از نرم افزار های دانلود سریع مانند idm انجام گیرد.
- به دلیل حفظ امنیت فایل ها ، تمامی لینک ها کدگذاری شده اند و امکان ارائه لینک مستقیم به کاربر به ازای هر محصول وجود ندارد.
- تمامی لینک ها و فایل ها قبل از آپلود تست میشوند و به همین دلیل امکان بازگشت وجه به دلیل عدم توانایی کاربر در دانلود و استفاده محصولات وجود ندارد.
- در صورت عدم کارکرد صحیح محصول و عدم اصلاح مشکل محصول توسط پشتیبانی طی 48 ساعت کاری.
- در صورت عدم تطابق محصول ارائه شده با توضیحات در صفحه محصول و عدم رفع مغایرت طی 48 ساعت کاری توسط پشتیبان.
- در صورت عدم پاسخگویی فروشنده به کاربر تا 24 ساعت کاری (روزهای تعطیل جزء بازه پاسخگویی محسوب نمی شوند) در صورت درخواست کاربر، مبلغ تراکنش مرتبط با آن خرید (برابر با مبلغ پرداخت شده توسط خریدار) برای کاربر عودت داده می شود و کیف پول شارژ می شود و محصول از حساب کاربری کاربر حذف می شود و دسترسی کاربر به محصول قطع می شود.
- به علت دانلودی بودن اکثر محصولات برای موارد زیر یا موارد مشابه امکان مرجوع نمودن محصول امکانپذیر نیست
- خرید اشتباه
- خرید تکراری
- عدم نیاز به محصول
- عدم استفاده از محصول
- عدم توجه به توضیحات و امکانات محصول
- عدم توانایی در استفاده از محصول به دلیل ضعف دانش فنی
- ناسازگاری محصول با سایر محصولات به دلیل عدم برقراری شرایط استاندارد
- عدم ارائه امکانات موردنظر کاربر به طوری که این امکانات در توضیحات محصول درج نشده باشد
- عدم توجه به نیازمندیهای لازم جهت نصب و استفاده از محصول که در توضیحات درجشده است
- پایین بودن سرعت محصول به دلیل اینکه به عوامل مختلفی بستگی دارد
- در صورتی که محصول خریداری شده هیچگونه مشکلی نداشته باشد. مانند: فایل psd در صورتی که فایل از لحاظ ویرایش مشکل نداشته باشد(لطفاً توجه کنید فونت شامل محصول نمی شود)
- تبصره 1: عودت وجه با شرایط یاد شده تنها برای افرادی که کمتر از 6 ماه از خرید آنها می گذرد انجام می شود و برای افرادی که پشتیبانی را تمدید کرده اند عودت وجه تنها شامل بازگشت هزینه اضافه است.تبصره 2: تمامی موارد ذکر شده در این ماده تنها تا 6 ماه بعد از خرید کاربر برقرار هستند و بعد از آن کنسل می شود.
- نصب محصول در یک ماهه اول ثبت سفارش ( تا 30 روز از خرید ) یک بار بصورت رایگان است.
- دریافت به روز رسانی های محصول نیازمند فعال بودن پشتیبانی شما برای آن سفارش است و پس از اتمام پشتیبانی تنها فایل نسخه های قبلی که تا پایان پشتیبانی آپلود می شوند در دسترس خواهد بود
- تغییر دامنه(مسیر نصب) محصول خریداری شده تنها دو بار در طول دوره پشتیبانی 6 ماهه قابل انجام خواهد بود
- پس از نصب محصول لایسنس در مسیر نصب محصول قفل می شود و در صورت نیاز به تغییر مسیر نصب لازم است دامین مربوط به لایسنس شما ریست شود
- در صورتی که کاربر محتویات قبلی روی سایت خود داشته باشد و با نصب بسته نصبی اطلاعات قبلی آن ها حذف شود. این مورد شامل نصب رایگان نبوده و از طرف کارشناسان پشتیبانی قابل انجام نیست.
- بروزرسانی محصولات در سایت شامل پشتیبانی نبوده و با دریافت هزینه انجام میگیرد.
- هزینه نصب و بروزرسانی هر قالب و پلاگین وردپرس و اسکریپت های اختصاصی مجموعه بین 300,000 تا 500,000 تومان بصورت توافقی می باشد.
- به روز رسانی محصولاتی که تغییر داده شده اند در صورت امکان انجام با هزینه توافقی انجام خواهد شد