از خدمات پارسی پروگرامر میتوان به طراحی قالب و افزونه وردپرس ،ربات تلگرام ، اسکریپت های اختصاصی ، کتاب و پکیج های آموزشی  که توسط گروه پارسی پروگرامر طراحی یا ترجمه شده اند اشاره کرد، اگر قصد خرید دارید بایستی به قوانین و مقررات پارسی پروگرامر پایبند باشید.

همه ی خریداران با خرید محصول از پارسی پروگرامر ، همه ی بند های این قوانین رو مورد قبول قرار می دهند:

  • خریداران متعهد هستند در استفاده از محصولات این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند چرا که مسئولیت استفاده نادرست از محصولات وبسایت بر عهده مشتری است.
  • قبل از خرید از ارسال سوالات متداول در ایمیل یا تلگرام خودداری کنید و در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید.
  • در خرید خود دقت کنید ، تمام محصولات دارای پیشنمایش می باشند و خواسته های خود از محصول را همانجا امتحان کنید و بعد از خرید تست نکنید!
  • در صورتی که پرداخت شما در درگاه بانک انجام شد ولی به سایت ما باز نگردید فرآیند خرید تکمیل نشده است و مبلغ ظرف 72 ساعت کاری از طرف بانک به حساب شما برگشت داده می شود.
  • پس از خرید محصول امکان تغییر آن به محصول دیگر یا لغو خرید و بازگشت وجه وجود ندارد بجز مواردی که محصول ایراد داشته باشد
  • نصب بودن لودرهای ionCube در هاست یا سرور خریدار جزء پیشفرض ها میباشد
  • هر محصول دارای 7 روز گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم کارکرد صحیح و عدم اصلاح محصول توسط تیم است
  •  هر گونه دستکاری در کدها یا محصول توسط خریدار باعث ابطال گارانتی و پشتیبانی خواهد شد.
  • انتشار محصولات این وبسایت چه بصورت پولی و چه بصورت رایگان از نظر قانونی جرم و از نظر شرعی حرام است و در صورت مشاهده پارسی پروگرامر مختار است حساب کاربری شخص را مسدود و شخص را مورد پیگرد قانونی قرار دهد.
  • در برخی محصولات نیازمند برخی منابع مانند(سرور،دامنه،هاست،یا فعال بودن برخی توابع) هست که در توضیحات محصول ذکر خواهد شد
  • برخی محصولات نیازمند نصب پیشفرض هایی هستند(مانند نصب فونت خاصی بر روی سیستم شما برای فایل های لایه باز) لذا سعی می شود در این فایل ها از فونت های رایگان و عمومی استفاده شود لذا پارسی پروگرامر هیچگونه مسئولیتی در قبال نصب بودن فونت بر روی سیستم شما ندارد
  • گروه پارسی پروگرامر هیچگونه مسئولیتی در مقابل تهیه نیاز مندیهای محصول ندارد و در صورت تهیه منابع و نیاز مندی های محصول توسط ما هزینه آن بر عهده مشتری می باشد
  • لایسنس اکثر محصولات بصورت مادام العمر میباشد و اگر برای محصولی لایسنس دارای تاریخ اتمام باشد حتما در همان قسمت اطلاع رسانی خواهد شد
  • پشتیبانی و دریافت آپدیت محصولات تا 6 ماه پس از خرید محصول رایگان بوده و پس از آن با دریافت هزینه 6 ماهه تمدید ( 50% قیمت روز محصول) قابل انجام است
  • زمان پاسخگویی به تیکت ها در روز های کاری بین ۱ تا ۲۴ ساعت است. از صبوری شما متشکریم.
  • تیکت ها یا درخواست های پشتیبانی که در روز های تعطیل مانند جمعه یا تعطیلات رسمی ارسال شوند در روز بعد پاسخ داده خواهد شد.
  • پشتیبانی فنی به معنای رفع مشکلات مربوط به کاربر نمی باشد و تنها به معنی رفع مشکلات احتمالی محصول و یا نامفهوم بودن بخشی از امکانات محصول است و در صورت عدم تخصص خریدار در نحوه استفاده از محصول تیم پشتیبانی هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت
  • پشتیبانی محصولات لایسنس دار ویژه یک دامنه است و درصورت نیاز خریدار به پشتیبانی دامنه های دیگر باید لایسنس پشتیبانی برای دامنه جدید که به قیمت محصول میباشد را تهیه کند.این دامنه معمولا بصورت خودکار با استفاده از اسکریپت و یا از قسمت خریدهای من پنل کاربری یا در هنگام ارسال تیکت قابل ثبت میباشد
  • مواردی مانند نصب مجدد محصول شامل پشتیبانی نبوده و مشمول هزینه توافقی خواهد بود
  • تغییر سرور یا هاست یا دامنه شامل پشتیبانی نبوده و در صورت انجام هزینه توافقی دریافت می گردد
  • برای پشتیبانی و بررسی محصولاتی که بر روی سرور مشتری نصب می باشند مشتری موظف به ارسال دسترسی به سرور به پشتیبان فنی می باشد و همچنین سرور مذکور باید بدون نیاز به ابزار های گذر از تحر*یم و فی*لتر قابل بارگزاری باشد
  • پیام هایی که ادبیات غیر رسمی در آن بکار رفته باشد پاسخ داده نخواهد شد.
  • در صورتی که بی احترامی به کارشناسان فنی در قسمت های مختلف سایت صورت گیرد دسترسی کاربر مسدود خواهد شد.
  • در صورتی که کابر آدرس سایت را از فوتر قالب ها و اسکریپت های فروشگاه خریداری شده حذف نماید پشتیبانی محصول لغو خواهد شد.
  • در صورت دستکاری و تغییر غیرمجاز در محصول پشتیبانی برای آن محصول لغو خواهد شد
  • پشتیبانی محصولات در چهار چوب قوانین پشتیبانی تیکت انجام میگیرد و هر گونه موارد فراتر از آن مورد پیگیری و تایید مجموعه نمیباشد.
  • پشتیبانی تلفنی در هیچ صورتی وجود ندارد.
  • بخش دیدگاه ها یا فرم تماس با ما صرفا جهت طرح سوالات قبل از خرید است و سوالات و مشکلات پس از خرید در این بخش ها تایید و پاسخ داده نخواهد شد.
  • مواردی مانند مانند کمبود منابع هاست یا نصب افزونه های اضافی و مخرب شامل پشتیبانی نبوده و عیب یابی آن برعهده کاربر است.
  • برای تغییر یا ویرایش در محصول خریداری شده هزینه دریافت میشود
  • پشتیبانی برای محصولاتی که روی هاست cpanel نصب شده باشند نسبت به سایر کنترل پنل ها سریعتر و قطعی تر صورت میگیرد
  • برای محصولاتی که به درخواست مشتری شخصی سازی می شوند (به علت اینکه کدها تغییر خواهد کرد و نیاز به  اعمال تغییرات در آپدیت جدید خواهد بود)به روز رسانی انجام نمی شود و به درخواست مشتری ، به روز رسانی محصول و اعمال مجدد تغییرات با دریافت هزینه توافقی به ازای نصب هر به روز رسانی و تغییر انجام خواهد شد
  • هر کاربر با خرید هر محصولی بصورت مادام العمر در صورت فعال بودن وضعیت حساب کاربری به فایل محصول دسترسی دارد.
  • دریافت به روز رسانی های محصول خریداری شده صرفا با فعال بودن پشتیبانی برای آن محصول قابل انجام می باشد
  • دانلود فایل های حجیم باید بدون استفاده از نرم افزار های دانلود سریع مانند idm انجام گیرد.
  • به دلیل حفظ امنیت فایل ها ، تمامی لینک ها کدگذاری شده اند و امکان ارائه لینک مستقیم به کاربر به ازای هر محصول وجود ندارد.
  • تمامی لینک ها و فایل ها قبل از آپلود تست میشوند و به همین دلیل امکان بازگشت وجه به دلیل عدم توانایی کاربر در دانلود و استفاده محصولات وجود ندارد.
  • بازگشت وجه تنها در صورت عدم عملکرد محصول در حالت استاندارد انجام میگیرد.
  • امکان جایگزینی یا تعویض محصولات به هیچ عنوان وجود ندارد و کاربر باید در هنگام خرید حداکثر دقت خود را به عمل آورد.
  • بازگشت وجه به حساب بانکی تنها به علت اختلال در عملکرد محصول انجام می گیرد و در سایر موارد بازگشت وجه به موجودی حساب کاربری ( کیف پول ) انجام میگیرد
  • شارژ کیف پول حساب کاربری به هیچ عنوان قابل تسویه حساب به حساب بانکی نیست و کاربران میبایستی حداکثر دقت را در شارژ حساب کاربری داشته باشند.
  • به علت دانلودی بودن اکثریت محصولات در صورت تحقق موارد زیر یا موارد مشابه امکان مرجوع نمودن محصول امکان‌پذیر نیست
    • خرید اشتباه
    • خرید تکراری
    • عدم نیاز به محصول
    • عدم استفاده از محصول
    • عدم توجه به توضیحات و امکانات محصول
    • عدم توانایی در استفاده از محصول به دلیل ضعف دانش فنی
    • ناسازگاری محصول با سایر محصولات به دلیل عدم برقراری شرایط استاندارد
    • عدم توجه به نیازمندی‌های لازم جهت نصب و استفاده از محصول که در توضیحات درج‌شده است
    • در صورتی که محصول خریداری شده هیچگونه مشکلی نداشته باشد. مانند: فایل psd در صورتی که فایل از لحاظ ویرایش مشکل نداشته باشد(لطفاً توجه کنید فونت شامل ویرایش فایل نمیشود)
  • نصب محصول در یک ماهه اول ثبت سفارش ( تا 30 روز از خرید ) یک بار بصورت رایگان است.
  • تغییر لایسنس محصول خریداری شده تنها دو بار در طول دوره پشتیبانی 6 ماهه قابل انجام خواهد بود
  • در صورتی که کاربر محتویات قبلی روی سایت خود داشته باشد و با نصب بسته نصبی اطلاعات قبلی آن ها حذف شود. این مورد شامل نصب رایگان نبوده و از طرف کارشناسان پشتیبانی قابل انجام نیست.
  • بروزرسانی محصولات در سایت شامل پشتیبانی نبوده و با دریافت هزینه انجام میگیرد.
  • هزینه بروزرسانی هر قالب و پلاگین وردپرس تا 200.000 تومان و هر پلاگین وردپرس و اسکریپت های اختصاصی مجموعه تا 300.000 تومان می باشد.
  • به روز رسانی محصولاتی که تغییر داده شده اند در صورت امکان انجام با هزینه توافقی انجام خواهد شد